Verkeerd of beschadigd artikel ontvangen?
Wij verwerken jouw bestelling met veel zorg, toch kan het een keer mis gaan. Heb je een artikel ontvangen dat je niet hebt besteld of is er onverhoopt iets mis met het artikel? Neem voordat je het artikel retour stuurt altijd eerst even contact op met onze klantenservice via info@fanabags.nl. We gaan het dan uiteraard correct voor je oplossen

Garantie
Gaat jouw artikel onverwachts kapot, dan kun je natuurlijk op ons rekenen. Op al onze artikelen krijg je de fabrieksgarantie van de leverancier. Neem voordat je het artikel retour stuurt altijd eerst even contact op met onze klantenservice via info@fanabags.nl.

Klachten

Het kan altijd voorkomen dat er iets niet helemaal gaat zoals gepland. We raden u aan om klachten eerst bij ons kenbaar te maken door te mailen naar info@fanabags.nl. Leidt dit niet tot een oplossing, dan is het mogelijk om uw geschil aan te melden voor bemiddeling via Stichting WebwinkelKeur via https://www.webwinkelkeur.nl/kennisbank/consumenten/geschil. 

Vanaf 15 februari 2016 is het voor consumenten in de EU ook mogelijk om klachten aan te melden via het ODR-platform van de Europese Commissie. Dit ODR-platform is te vinden op http://ec.europa.eu/odr. Wanneer uw klacht nog niet elders in behandeling is dan staat het u vrij om uw klacht te deponeren via het platform van de Europese Unie."

Reviews

We vinden het belangrijk dat reviews een zo goed mogelijk beeld geven over onze producten en service. Onze beoordelingen worden daarom, onpartijdig, beheerd door WebwinkelKeur.

Webwinkelkeur heeft maatregelen getroffen om de echtheid van reviews te garanderen. Welke maatregelen dit zijn lees je hier.

Onze klanten worden niet beloond voor het schrijven van reviews. Er worden geen kortingen of andere cadeautjes gegeven.

Heb je een andere vraag?
Neem gerust contact op met onze klantenservice via info@fanabags.nl of Klik hier om contact op te nemen. Wij helpen je graag!